Sider

15.02.2009

Oslo Fashion Fair

Oslo Fashion Fair

Dovre
Dovre
Aloha Hemp

Aloha Hemp
Photos: Ladybird
I går var jeg innom Oslo Fashion Fair en tur. Fikk med meg visningen til Activist, Aloha Hemp og Dovre. (Hvorfor havner jeg alltid ved siden av folk som sitter ytterst på stolen og/eller lener seg fremover, slik at alle ved siden av ser nada?!)
Etterpå satte jeg kursen opp i andre etasje. Det er der det interessante forgår. Nemlig et nærmere syn på mange av de kommende kolleksjonene til nye og gamle kjente merker. Norway Ink var også tilstede, jeg var på nippet til å ta en liten impulsiv tatovering men tok meg i det.
------------------------------------------
Yesterday I visited Oslo Fashion Fair. I overlooked three shows; Activist, Aloha Hemp and Dovre.

4 kommentarer :

Anonym sa...

hehe, ser meg og jentene mine på bildet du har tatt. Moro:)

Ladybird sa...

Ha ha ha...så bra, sånne ting er så pussig. plutselig så ser man seg selv ;)

Anonym sa...

Der var jeg også : D

Ladybird sa...

Hadde du det moro, Elise? ;)