Sider

25.02.2009

I know you want them...




Photos: Gina Tricot
...and so do I! Disse er garanetert en slager hos mange, vet det er mange som allerde har jaktet etter noe lignende. Jeg har ikke sett de i butikk enda. Så snille dere, når dere kommer over noen i butikk, vær så snill å gi meg et lite hint slik at jeg kan kaste meg avgårde og få fatt i et par stykk. De kommer nemlig til å få ben å gå på.
-------------------------------------------------------
I know you want these ones...and so do I! So I'll hope one of my dear readers will give me a hint when they hit the racks in the store.

10 kommentarer :

Hilde N sa...

ja, det er fantastiske!! Jakter også!

Anonym sa...

Me too =)

Anonym sa...

De selges på Gina Tricot:)

Ladybird sa...

HildeN : Si fra når du finner de da ;)

Cecilie: johooo, de er råfine ;)

Renate: nå? da må jeg innom en tur, var der i går og så etter de!!

Anonym sa...

Du kan kjøpe de i nettbutikken...

Ladybird sa...

Anonym: jeg vet, var der jeg fant de...men er så kjipt å handle fra nettshop og betale porto når det er flere Gina Tricot i byen. men i dag fant jeg de faktisk! På Jessheim Storsenter. Uansett: Takk for tips!

Tessi sa...

Hei:) De selger de i butikk nå på gina! Jeg kjøpte den sorte i dag:)

Ladybird sa...

Tessi: Det gjorde jeg og...men du, så ikke kvaliteten ganske laber ut, er heldig om den ikke ryker innen noen timer ;)

Tessi sa...

Off håper ikke det:( tenkte jeg skulle teste den i kveld.. Tvi tvi!

Ladybird sa...

Tessi: Får håpe de holder, krysser beina for det ;)