Sider

15.02.2009

2.etasje OFF


Ann Hagen hadde denne fantastiske semskede bikerjakken i sitt sortiment. Jeg fallt pladask. Den er fantastisk. Det er umulig å se hvor lekker den egentlig var på bildet, den tok rett og slett pusten fra meg. Jeg må ha!




Rützou viste også mange godbiter. Jeg likte deres colorblocking og fargebruk. Og den fantastiske flerfargede paljettjakka! Jeg skal klare å finne en plass til paljettgodbiten i garderoben, den er perfekt.
Andersen & Lauth hadde en fantastisk vest, herlig farge, herlig tekstur. Jeg kan allerde se for meg flere iutfits med denne. De hadde også denne flotte artistiske tunikakjolen, jeg har lenge vært på utkikk etter noe lignende.


Dere som følger bloggen min vil nok kanskje kjenne igjen denne fra en post før jul...da jeg hadde på meg en fantastisk blå Lanvin i Riga.






Denne kjolen var rå. Grått mykt skinn i en fierce formasjon.
Gestuz bød på MANGE godbiter. jeg har lenge vært frustrert over at deres råere plagg ikke har vært å oppdrive i Norge. De har fantastiske items til svært gode priser. De søte damene på standen kunne fortelle meg at de er på full fart inn i det norske markedet, jeg fikk nesten lyst til å gi de en klem da de sa det. For jeg har lyst på alt! Så Gestuz damer, har dere en kolleksjon til over så vet dere hvor dere skal sende den.
En nærmere titt på Tina H kolleksjonen som jeg falt for under Fashion week. Legg merke til fargebruken, mønstrene og materiellet. Jeg har blitt en velur jente i det siste, det er et fantastisk tekstil. Bare se på frk.Fancypants. Paljetter og velur i skjønn symfoni.

Soaked in Luxury er et merke med fine priser og mange fine plagg. Fargepaletten deres fanget min oppmerksomhet. Ellers var playsuiten, skinnjakken og skinnhanskene lekre.



Beware ladies! Svenske Dagmar har kommet for å bli med sin fantastiske kombinasjon av femininitet og råhet. Alle plaggene er klassiske, men med kant. De representerer en tidløs trend. Klær du vil sette pris på over tid. Kolleksjonen har lekre materieller som for eksempel velur av silke,som har et herlig tundt fall og matt silke som gir en fantastisk rå look. Fargepaletten er også utrolig fengslende, jeg elsker måten de har brukt farge i kolleksjonene deres. Men så er de også veldig gode på farger, de hadde faktisk ikke sort i kolleksjonene sine før nå i det siste! Legg merke til de sorte knappene på playsuitene som minner om små studs. Det er detaljer som gjør alt! Jeg ble stående å beundre kolleksjonen leeeenge og snakke med de søte damene på standen. The Swedes know style.
Det er alltid morsomt å kunne ta de nye kolleksjonene i nærmere øyensyn. Da får man sett nøyere på detaljene og kvalitetene og finner seg raskt mange nye favoritter for den kommende sesongen. Jeg fikk lyst på mye av det vi skal få se i butikkene fremover. Her får dere en titt på tingene jeg falt for.
---------------------------------------------
At the second floor at Oslo Fashion Fair you find the retailers and their showrooms. This is a place to look at coming trends and collections. I fell in love with several pieces. I'm sure you'll love them as well. I want these items, and I want them now!

13 kommentarer :

Anonym sa...

Du var der du også ja :) Enig med deg, utrolig masse fint å se. Så rart det enn høres ut så begynne man nesten å glede seg til høsten igjen. Nesten da.

Anonym sa...

Åååh der skulle jeg også vært hvis ikke flyet mitt gikk så tidlig idag :/ Angrer på at jeg bestilte så tidlig... Mange fine bilder og enda vakrere klær =)

Lise sa...

Åh... ELSKER Soaked!!!! ble så skuffet av den kolleksjonen de hadde i sommer men så RÅTT det ser ut til å bli i høst da!!!:) Fantastiske hansker BTW:)

Mari sa...

Åååh jeg blir gaal, så utrolig mye dødsfint og dritkule klær! Nå skulle jeg ønske fattern var rik og gavmild;)

Ragna sa...

Ann Hagen har jeg også veldig sansen for. Men det er ikke å få tak i i Norge, stemmer ikke det?

Ladybird sa...

Pia: he he he..jammen meg dukket jeg ikke opp der og ja. Tenkte meg nok at både du og søstern var innom der. det var veldig mye fint, jeg er veldig klar for høsten jeg, ihvertfall kolleksjonene ;)

Cecilie: ja, der skal jeg love deg at du hadde falt for mye fint ;)

Lita: De får masse fint fremover. Det fargerike er for sommeren og det råere tror jeg er for høst. ser ut til at de kan ha noen fine sesonger fremover, og veldig fine priser!

Mari; Åhhh du skulle vært der, tingene var enda finere live. Jeg følte jeg falt pladask hvorenn jeg snudde meg jeg.

Ragna: Såvidt jeg vet, så har jeg ikke sett noen forhandle det i Norge foreløpig. Jeg tror det er et merke Holtzweiler hsr i agenturet sitt, så det er sikkert på full fart inn i noen norske butikker.

Anonym sa...

Så utrolig mye fint!!

Anonym sa...

Superbra post dette her. Så mye fin inspirasjon å hente. Elsket den vesten med masse knopper på. Love it:-)

Ladybird sa...

StyleByM: Det er virkelig masse å glede seg til!

camilla: Så hyggelig at du synes det da. Jeg falt skikkelig for masse av det som kommer, og da må jeg jo dele noen av godbitene med dere!

Stine sa...

alt for mye fint!

Ladybird sa...

Stine: Det ser ut til å bli en dyr sesong ;)

Anonym sa...

Så mye fint! Likte spesielt den semskede skinnjakken og den grå kjolen fra gestuz! Nydelig :D

Ladybird sa...

Maria: det var virkelig to showstoppers, så de på laaang vei ;)