Sider

07.12.2008

Utfordret

Søte snella fra nord, frøken *snydesign har utfordret meg til å fortelle 7 ting om meg selv. Så da er det bare å sette i gang.
I was challenged to write 7 facts on myself, by the beautiful *snydesign. Here we go:
1. Jeg er avhengig av salt lakris. Skal jeg ut på en lenger reise må jeg ha med meg salt lakris. For meg er det også en perfekt medisin mot det meste, alt fra kvalme til fyllesyke.
I have an addiction. salty Liquorice.
2. ha ha ha...siden *snydesign proklamerte at hun nettopp hadde funnet sitt første grå hår, så kan jeg si at det fant jeg for en god stund siden ;-)
*snydesign who challenged me, found her first grey hair a while ago. She is not the only one.
3. Jeg finnes ikke jentete når det kommer til filmer. Jeg synes Quentin Tarantino er et geni og at vold kan være vakkert, på film vel og merke. Favoritten er "True Romance".
I don't like girly films. I think Quentin Tarantino is a geniuos filmmaker, I love his movies. My favourite are "True Romance".
4. Jeg er lettrørt.
I get easily moved by things I see or hear.
5. Jeg legger ikke merke til teksten når jeg hører sanger. Noe kjæresten min synes er ufattelig snålt.
I don't care about lyrics, I just listen to det melody.
6. Jeg elsker sushi. Men jeg er vel egentlig veldig glad i mat generellt, finnes ikke kresen.
I love sushi.
7. Med unntak fra pasta, den må være perfekt kokt. Ellers er den uspiselig. Al Dente!
I am really picky on my pasta. It have to be perfectly cooked, al dente!

Jeg utfordrer:
I challenge:
http://katarinasverden.blogspot.com/
http://glaaane.blogspot.com/
http://pixiepanda.blogspot.com/

Her er reglene: Post en link til bloggen som utfordret deg. Fortell syv ting om deg selv og utfordre et utvalg nye blogger. La de vite at de er utfordret ved å legge igjen en kommentar på bloggen deres.

9 kommentarer :

Vertiginoso sa...

Oooooh I totally agree with the lyrics (to which I frankly never pay attention to) : for me the heart of a song lies above all in the melody, the harmony, the capacity to sublimate passions and emotions !!!

à Bientôt, Antoine

Silje sa...

Quentin Tarantino!=D

Katarina sa...

hahahaha:-)Utfordringen tar jeg,men dog en annen dag :-):-)Sitter fortiden med en utrolig hodepine og mangel på søvn efter nattens party..hm..hvorfor skal det bestandig gjøre så vondt?!Grrr...aldri mer...haha

Ladybird sa...

Stielltostetico: Glad it isn't just me :)

Silje: han er fenomenal!

Katarina: ha ha ha....det tok meg en uke å komme i gang og, så jeg tilatter det ;)

Ladybird sa...

Og Katarina, god bedring ;)

K.Line sa...

I used to be addicted to salty licorice too! Now it burns a hole in my mouth so I have to give it a miss :-)

Ladybird sa...

K.Line: Poor Dear, I hope that never will happen to me.

*SNYdesign sa...

Hahaha, supert Ladybird:) Og nå føler jeg ikke meg alene om grå hår lengre;)

Ladybird sa...

*snydesign: hi hi...du er absolutt ikke alene om det ;)