Sider

12.11.2008

Gratis vippe extension


Photo: NY Mag
Jeg har ei søt snuppe i familien min som kan legge vippe extension på meg, gratis. Men jeg er en tanke skeptisk. For det første er jeg opptatt av at resultatet skal bli naturlig, ingen ønsker om å se ut som en dragqueen. For det andre er jeg redd det skal slite på mine egne vipper. derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har prøvd dette og vil dele sin erfaring med meg. Bambivipper, here I come?
---------------------------------------------------
I am able to get eyelash extensions, for free. But I am a bit hesitant. Will it make me look like a dregqueen, will it destry my own lashes? Have anyone of you tried it out? Please share your opinion, I can't decide what to do...

14 kommentarer :

Anonym sa...

Åhhh...du må blogge om det, hvis du får satt på vipper. har hatt lyst til det lenge jeg også!

Ladybird sa...

Det kan jeg garantere deg, blir det vipper, blir det post ;)

Marte sa...

åh, spennende! :) har ingen erfaring med det, men det er fristende å prøve!

Ladybird sa...

Marte: Ja, ikke sant det er fristende. og ihvertfall når jeg får det gratis...er bare så redd for vippene mine ;)

Anonym sa...

hei.. jeg har prøvd det i Kina.. siden det var så billig.. jeg har ikke merke til noe spesielt "merkelig" med mine øyevippene etterpå, hvis det var det du var redd for.. når du setter dem på er de helt fantastiske xD!!! spørs hvor flink hun som setter det på er.. venninna mi fikk en kjempe flink en, hennes så SKIKKELIG BRA UT!!min ble ikke SÅ bra som hennes, jeg hadde litt klumper.. det som er litt negativ, du må være så forsiktig:p.. også når det kun er noen så igjen, så ser det litt rart ut:p..

Ladybird sa...

Monica: Tusen takk for god tilbakemelding! Nå ble jeg fristet til å gjøre det her...jeg er litt redd det skal slite veldig på mine egne vipper...men siden du ikke merket noe av det...så er jeg litt på gli her ;)

Anonym sa...

Så heldig du er som kan få det gratis!

Ladybird sa...

Jeg vet, er vel litt dumt å ikke benytte seg av det og...

Anonym sa...

Det er helt uproblematisk å gjøre dette av og til. Det som derimot kan være problematisk er å gjøre det hele året, gang på gang, uten å la vippene få litt "pause". Synes heller ikke du skal være redd for at det blir unaturlig. Personlig er jeg veldig glad i mye bøy og kraftige vipper derfor foretrekker jeg permanent vippebøy (ikke for ofte, dette sliter også) samt mye maskara. Extentions ser mer naturlig ut, og er et fint valg om man ønsker å slippe å bruke vippetang og maskara (det får vippeextentionsene til å falle av raskere uansett). Alt må gjøres med måte. For mye maskara, for mye vippetang, for mange permanent vippebøy- eller vippe-extentions-behandliger kan skade vippene og det bør man unngå. Har skaden skjedd bør man la vippene hvile. De vokser, som alt annet hår, ut igjen. Det er bare å gi det litt tid :)

Pinton sa...

steike.. om du ikke vi, så vil jeg..!:)

Ladybird sa...

Anonym: Tusen takk for en god utgreining om dette, nå er jeg godt på gli her. Kanskje det blir bambivipper på meg i helgen ;)

Ladybird sa...

he he he...Ja kanskje det du Pinton ;)

Rachel Bø sa...

Du kan få vippe extension i flere lengder og tykkelser, så det ser helt naturlig ut, eller litt mer "ekstremt" - velg det som passer deg best! :-)

Og som en av jentene kommenterer her, så lenge vippene får en liten pause på 14 dager hver 6 måned går det helt fint.
Hilsen profesjonell "vippe-legger" ;-)

Ladybird sa...

Rachel Bø: det var en artig opplevelse, men jeg mistet en del vipper i etterhåd og de har det tatt en stund å få tilbake. Dessuten må jeg innrømme at jeg savnet definisjonene en god mascara gir :)