Sider

01.11.2008

011108




Photos: ladybird
Tidlig morgen på Gardermoen, på vei til Rrrrrrrrrriga.
Jeans fra Acne
Bluse fra Vero Moda
Cardigan fra Zara
Belte fra H&M
Skinnjakke fra Pull&Bear
Hat from H&M Divided
Booties fra Bianco Footwear
---------------------------------------------
Early morning at Oslo Airport Gardermoen, on my way to wonderful Rrrriga and my boyfriend.
Jeans from Acne, blouse from Vero Moda, cardi from Zara. Leather jacket from another inditex store; Pull&Bear. Belt from H&M and booties from Bianco Footwear. My hat is H&M Divided and I love it.

12 kommentarer :

Katarina sa...

Stylish:-)

Marte sa...

Stilig antrekk :)

doen på gardermoen;)

EM sa...

Hatten! Oioioi, finnes den i butikkene enda? Jeg er på jakt etter en hatt skjønner du:) Den der var jo superfin! Så en i vinduet på Cubus i dag også, så må vel sjekke ut den når de åpner igjen:)

Anonym sa...

finfine bilde! Du har en kjempefin stil! :)N.

Frøken Funky Farm sa...

Du rocker den hatten!

Anonym sa...

Hot hot hot:-)

Anonym sa...

Hot hot hot:-)

Ladybird sa...

Katarina: Takk snella ;) Og comfy, jeg er en sucker for at det skal være litt comfy...

Marte: he he he...det er doen på Gardermoen vettu, jeg har tatt endel bloggebilder der ;)

em: Den hatten kjøpte jeg forrige fredag, for litt over en uke siden, så den kan du helt sikkert fortsatt finne! Løp avgårde, jeg elsker min! Har forresten sett den på Cubus, skal nok sjekke ut den og..men da må jeg cusimize den litt, da den er ganske lik den jeg allerede har ;)

N: Er ikke du en darling ;) Tusen takk!

Ladybird sa...

Line: hihi...takk skal du ha, har virkelig lagt min elsk på den nå, så dere får nok se mye mer av den ;) litt for mye kanskje ;P

Camilla: Takk takk hottie ;)

The Fashion Economist sa...

Røft og kult antrekk! Jakka fra Pull&Bear var råfin! Morsomt med kjøp fra butikker som ikke finnes i Norge:)

Ladybird sa...

the fashion economist: herlig å finne noen ting på andre steder og ja ;) Hyggelig å ha deg tilbake som bloggende :)

Anonym sa...

Kul outfit!