Sider

14.10.2008

ParisParisParisParisParisParis


Glittertights, ja takk!
Yes, I can easily imagine those glitter leggings in my closet.

Jeg elsker den bukselengden. Og har stor forståelse for at det ofte blir referert til som den mest sexy bukselengden. Nakne ankler er lekkert!
It is said to be the most sexy length on pants. Love it!

Casual chic. Ta frem de videre buksene dine. Nu!
Bring those wide pants out of the closet!

Photos: Costume
Fasongen, snittet, hele siluetten, den korte jakken, cutiingen på ankelstøvletten...perfect!
The shape, the cut, the short jacket, the ancle bootie...love it.

Fire fantastiske frøkner i Paris.
---------------------------------------------
Four fantastic gals in Paris.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Glittertights jatakk sier jeg også! Har så lyst på sort, tettsittende paljettskjørt også. Alt man vil ha ;D

Ladybird sa...

Lena: Ja ja ja...please! De er rå! Jeg har et glitterskjørt, men vurderer å sy det litt om, det er ikke helt perfekt i fasongen. Men fikk det veldig billig ;)

Alt man vil ha ja... ;)

Anonym sa...

Så nydelige farger på det nederste antrekket!

Ladybird sa...

Thea: Er så enig med deg, fantastiske farger!

The Fashion Economist sa...

Åhh! Slike bilder får meg til å drømme meg tilbake til Paris - sporenstreks!

Ladybird sa...

The fashion economist: ja jeg kan godt forstå du lengter når du ser slike bilder. fantastisk by, fantastiske damer! Godt å ha deg tilbake ;)