Sider

28.10.2008

Nye ti

Her kommer svar på nye ti. Denne gang fra godeste Kamillagorilla.

1. Hvor trener du? Jeg trener på Sats. På et sted der man blant annet støter på Jan Thomas ganske ofte ;-)
2. Hvilken Ben&Jerrys is er din favoritt? Jeg har ikke fått vært gjennom sortimentet dessverre. Er stor fan av Häagen-Dazs og Mövenpick, Ben&Jerry er neste mål. Kan jo legge til at jeg generellt er glad i sjokolade- og karamellis. Men sier aldri nei til en frisk sorbet heller. Og Whiskey is er fantastisk!
3. Hva liker du best å trene? Jeg trenger variasjon. Er veldig glad i Yoga og Pilates, men tar gjerne en styrkeøkt eller spinningtime. Liker å trene ordentlig når jeg først er på trening!
4. Favorittprogram/serie på tv? SATC
5. Hva er din favorittby i Europa og hvorfor? Det er nesten umulig å svare på, det er så mange flotte byer som jeg elsker av ulike grunner. Men Moskva er veldig eksotisk!
6. Hva så du sist på kino? For tre uker siden. Var på kino sammen med kjæresten, men klarer ikke komme på hvilken film vi så sist…
7. Hva er ditt favorittprodukt på badet? Nå på høsten er det nok dusjoljen med mandelolje fra L’Occitane
8. Vin eller øl? Hvert til sitt bruk ;)
9. Er du redd for finanskrisen? Nei
10. Hvilken bok leste du sist? ”The Girl with the Dragon tattoo” Stieg Larsson

Jeg lar fortsatt mine utfordrere fra siste spørsmålsrunde holde for denne gang.

4 kommentarer :

Spis, løp, les sa...

Jan Thomas trente på samme Elixia som meg før. Det var kjempemorsomt å se uttrykket hans når han løftet vektene..

Ladybird sa...

He he he...nå er det jeg som har den gleden!

Inger sa...

da har jeg tatt utfordringen.. http://stilsurfer.blogspot.com/2008/10/utfordring.html

Ladybird sa...

Inger: Så moro ;)