Sider

29.10.2008

Ny veske


Photo: Ebay
Jeg har vært på utkikk etter en veske i fløyel eller velour en stund. Synes det er et fascinerende materiale. Nå har jeg endelig funnet en, jeg endte opp med en Marc Jacobs kjøpt på Ebay. Gleder meg til å hente den pakken i postkassen!
--------------------------------------------
I've been looking for a handbag in velvet or velour for a while. Luckily I won the Ebay betting on this one from Marc Jacobs. Looking forward to picking up this one in my mailbox!

10 kommentarer :

Tessi sa...

Å den var fiin! Er kjempe fan av bloggen din:)

Ladybird sa...

Tessi: Så hyggelig at du likte den, da dne kanskje er litt mer spesiell. Utrolig hyggelig med litt skryt for bloggen etter en laaaang dag på jobb, tusen takk Tessi!

Spis, løp, les sa...

Den var fiin!

Ladybird sa...

Kamillagorilla ;) Takk snella, vet jo at du er glad i Marc Jacobs allerede...men hvem er nå ikke det. Surt at jeg var en halvtime unna å rekke Marc Jacobs butikken i køben...

Anonym sa...

Kult! Var den dyr eller? :)

Ladybird sa...

Kjersti: Takk takk. Nei, vettu hva, jeg slapp unna med en veldig god pris...350,- norske ;)

Marte sa...

Så stilig:) Marc Jacobs <3

Ladybird sa...

Marte: lett å like veskene hans ;)

Anonym sa...

***********************************
Elsker velur!Veska er bare til å dø for... ;)
God smak og inspirerende blogg har du å!!
Bekki
***********************************

Ladybird sa...

Bekki: Så hyggelg at du også likte min nye favorittveske ;) Og så utrolig hyggelig med litt bloggeskryt på morgenkvisten ;-) Tusen takk!