Sider

04.10.2008

Hvite jeans





Photos: Elle, Style, people, the sartorialist
Hvite jeans er ikke det enkleste, det kan jeg selv skrive under på. Derfor lar jeg meg alltid inspirere av sneller som får hvite jeans til å se classy ut. Hvite jeans er ikke bare for sommeren, det er bare litt ekstra vanskelig å slippe unna det resten av året. Man skal unngå en tacky look, og en typisk vestkantlook. Make it a bit raw.
-----------------------------------------------------
White jeans. A bit tricky to wear if you ask me. That is why I am always looking for good ways to wear them. It should not be to tacky or to upstreet. Wear them casual and a bit raw. These girls made it!

2 kommentarer :

Frøken Funky Farm sa...

Enig, hvite jeans er tricky. Synes mange ser tacky ut, akkurat som du sa. Men disse damene så så bra ut med de, at jeg fikk lyst på et par, for første gang!

Ladybird sa...

Line: De er ikke enkle, så jeg er alltid på utkikk etter folk som får det til å fungere, for det er så fint nåt det gjøres rett. Men ofte blir det til at man ikke bruker de hvite i det hele tatt, fordi det krever litt ekstra tankespinn :)