Sider

14.09.2008

Gracias


Photo: Costume
I et samarbeid mellom MSN, Costume og H&M skal årets moteblogg kåres. Et stort takk til den somnominerte meg. Det var utrolig hyggelig! Ble veldig glad da jeg leste begrunnelsen. På nominasjonslisten lå mange av mine egne favorittblogger, så dette blir spennende.
----------------------------------------------
MSN, Costume and H&M are going to reward a norwegian fashion blogger. One cute reader nominated me, how exciting! Looking forward to see where this ends.

11 kommentarer :

Anonym sa...

Hei!
Liker bloggen din veldig godt!
Har et lite spørsmål bare, har fått for meg at du jobber i Bianco. Ikke i butikk, men som selger, innkjøper eller noe lignende. Stemmer det?

Ladybird sa...

Anonym: det var hyggelig å høre, alltid hyggelig med litt skryt! He he he...du har lagt merke til at jeg har masse Bianco sko? Du er inne på noe der... ;)

Pinton sa...

enda en konkurrent..:p hmmm, eneste forskjeller er vel at jeg nominerte meg selv:) hehe..

Ladybird sa...

Pinton: moro skal det bli, mange gode blogger med ;)

Marte sa...

Hadde tenkt å nominere bloggen din, men noen hadde kommet meg i forkjøpet;) Gøy å være nominert:) gleder meg til å se hvem som blir topp 10!

Ladybird sa...

Marte: Ja ikke sant det er gøy ;) Huggelig å bli nominert, og hyggelig at du tenkte tanken også :) Blir veldig spennede å se topp10, jeg har som sagt noen egne favoritter som jeg er temmelig sikker på blir valgt ut ;)

Anonym sa...

WOW! Skjørtet er fantastisk!

Anonym sa...

^Hahahaha jeg klarte å poste den i feil post. Det er et tegn på at det er altfor sent. jeg legger meg! Natta! ;D

PS: Du fortjener nominasjonen!

Ladybird sa...

Lena: Jeg visste at du ville like det! ;)

Marte sa...

ja, jeg kan nesten se for meg topp ti:)

Ladybird sa...

Lena: he he he...det er ikke så greit ;) Natti natt! ;)

Marte: jeg er temmelig sikker på hvem som blir valgt ut jeg også, ihvertfall 5-6 av de ;)