Sider

28.09.2008

Dirty Thirty


Jeg har ligget syk siden fredag kveld, med skikkelig sjau, muligens matforgiftning. Formen kan vel snart sies å være stigende, endelig. Å ligge rett ut i senga i flere døgn er kjedelig, da blir det endel surfing på nett. Har vært innom Dirty thirty reklamen til Diesel et par ganger. Utrolig festlig!

-------------------------------------------------------

I've been sick this weekend, it started friday night. Lying sick in my bed is not my favourite thing to do. Especially not when it is in combination with puking every fifth minute. Thank Gos for internet. I've seen this Diesel Dirty Thirty vidoe a couple of times, quite funny! You should check it out.

7 kommentarer :

K.Line sa...

Being sick is such a misery - feel better soon!

Frøken Funky Farm sa...

Hahaha! - til videoen, og god bedring til deg!

Anonym sa...

Hallo for en video! Jeg var ikke helt våken da jeg gikk innom bloggen din, but jeeezes, nå er jeg det!!!! : )

Marte sa...

Stakkar deg da! God bedring:)

Anonym sa...

Åh stakkar deg, håper du føler deg bedre snart:)

Spis, løp, les sa...

Au au, stakkars deg! God bedring, håper du er på beina snart :-)
Selv hadde jeg første dag på jobb etter operasjonen i dag. Er helt utslitt, men det var veldig hyggelig å treffe kollegaene mine igjen..

Ladybird sa...

K:line: Thank you, as you might have figured out, it took a while to get in shape again. Soon getting there ;)

Alle dere søte: Takk takk, som dere sikkert har forstått tok det en stund å riste av seg matforgiftningen min...men nå begynner det å ligne noe :)