Sider

14.09.2008

Biker babe




Photos: Ladybird
Noen av dere som følger trofast med og leser hvert innlegg vil vel kanskje huske at jeg fablet om et fantastisk Ebay kjøp for en tid tilbake. Pakken er ankommet! Jeg er i ekstase. Det er fantastisk. Mitt nye skinnskjørt med høyt på livet, belte i livet, masse glidelåser og rå detaljer. Haah...der synes jeg at jeg gjorde et kupp. Så spørs det om dere sier dere enige, for det kan vel tenkes at skjørtet blir litt for heavy for noen.
------------------------------------------
Gosh...it have arrived! My fantastic highwaisted bikerbabe leather skirt. Got to love Ebay. What do you think? OMG have Ladybird got crazy or killer cool?

15 kommentarer :

Camilla Granum sa...

jeg elsker jo sånn stil da:) RÅ flott skjørt!! skjønner at du gledet deg til denne!!

Frøken Funky Farm sa...

Gotta love it! Ser dritrått ut, gleder meg til å se bilder av det på!

Rose sa...

så utrolig kult ut!

Ladybird sa...

Honeyfashion, Line, Rose: Glad dere liker det også! det er mye finere på, enne når det bare ligger på senga mi! ;)

Pinton sa...

my god!! steike.. det var knall tøft!! legg ut outfit bilde da:)

K.Line sa...

This is awesomely gorgeous. Unbelievable find. Was the price good??

iselillja sa...

Råtøft skjørt! Gleder meg til å se outfit bilder :)

Ladybird sa...

Pinton: haah..ikke verst at du likte det og, og steike...nå dro du på ;)

K.Line: Isn't it amazing. The price was really good, I only paid $28. I think that is a really good deal. :) Loving it allready!


Iselilja: Skal prøve å smette inn i det så snart det passer seg ;) Gleder meg til å prøve det!

K.Line sa...

It would have been a deal at 3x the price!

Ladybird sa...

k.line: I know, I can't believe I got it that cheap! Love Ebay ;)

Hillewhisky sa...

Shit! Sykt fint. Hadde jeg funnet det, hadde vi nok havnet i budrunde sammen.. puh. Det er sikkert dødsfint på. Heldiggris:)

Ladybird sa...

Hillevi: skal jeg fortellee deg en hemmelighet, det ble ikke noe budrunde en gang! Jeg var eneste som la inn bud ;) Innemellom kan man ha fryktelig flaks!

Spis, løp, les sa...

Det ser utrolig kult ut! Jeg har lyst på skinnskjørt selv .-)
Men du må legge ut bilder når du har det på.

Anonym sa...

Det var råfint. Love it:-)

Ladybird sa...

Camilla og kamillagorilla: gleder meg til å bruke det, kommer nok noen outfits snart ;)