Sider

19.06.2008

Whitney Port

Her er Whitney i en av mine favoritt antrekk...herlig laidback
Whitney har mye basic plagg, men hun får virkelig frem det beste i de.

Hun klarer alltid å hale i land en avslappet stil, det ser ut som det faller henne helt naturlig å kle seg bra.


Jeg har sansen for måten Whitney tør å leke med veldig feminine plagg. Hun bruker mye blomstermønster og feminine former og skjæringer. Men det blir allikevel aldri for søtt.

Hvem hadde vel ikke sansen for stilen hun kjørte i Paris episodene...

Photos: Googlet, MTV
Whitney Port er en av snellene i The Hills. Den mest originale spør du meg. Hun er ikke så typsik amerikansk i stilen som de andre snellene, og har noen kombinasjoner av antrekk innimellom som er veldig inspirerende. Go Whitney!
------------------------------------------
I think Whitney Port is the most inspiring of the Hills girls. She combines her clothes in a feminine, an a bit unexpected way that I like. I could easily get inspired by her. Go Whitney!

6 kommentarer :

Style Spot sa...

Whitney er så søt, og hun har den beste stilen i the hills <3 gleder meg til hun skal poppe opp på skjermen hver gang jeg ser en episode!

Ladybird sa...

Sunniva: Ja, hun er jo bare til å spise opp, herlig jente, og en stil det står av! Fantastisk inspirerende! Hun trår liksom alltid til med litt søte og corky sammensetninger som gjøre det enda morsommere å titte på The Hills :)

Ida sa...

Enig med dere altså! Hun har den beste og mest originale stilen. Gleder meg til å se mer av henne i fremtiden :P Og til å se The City i morgen!!!

Ladybird sa...

Jepp, det gleder jeg meg til og ;)

Juliana sa...

Hun har en tøff stil , men også en killer kropp da , en søplesekk kunne sett bra ut på henne! :)

Ladybird sa...

Juliana: Jeg synes det er så herlig at hun tør å utfordre det typisk LA idealet, hun satser en mye mer naturlig linje. Og det er tusen ganger bedre enn masse sminke, evig rettet hår og push up ;)