Sider

16.06.2008

Sommer








Photos: Elle
Sommer, presentert av Elle. Christopher Niquet har stylet disse bildene, der aftenskjoler i dystre farger møter karibiske strender. Fotografert av Roger Deckker. Herlig! jeg, som den flynomaden jeg er, la selvfølgelig ekstra merke til plastposene med flytende...
-----------------------------------------
Summer, presented by Elle. Christopher Niquet styled these dark romantic pictures, and the pictures were shot by Roger Deckker. i am travelling alot by planes, and couldt help notice the plastic bag with liquids...

8 kommentarer :

Sharon S sa...

I love the dresses, but the scenery is stunning too!

Ladybird sa...

Lovely dresses indeed. I love the unecspected scenary, it is a original combination, and very very succesful!

Style Spot sa...

disse bildene var virkelig spennende! som du sier i commenten ovenfor: en veldig orginal kombinasjon! men den funker jo helt strålende! Fikk skikkelig lyst til å kle meg sånn på stranda og se litt diva ut ;)

xx

Ladybird sa...

Sunniva: ja ikke sant de er fantastiske! Det er en så uventet kombinasjon,og absolutt fantatisk! Jeg får bare lyst til å pakke noen dramatsike kjoler å dra rett til bahamas ;)

Anonym sa...

Vakkert.

Ladybird sa...

Lena; Ja ikke sant :) Fantastisk vakkert!

Marte sa...

For en herlig kontrast!De mørke antrekkene mot den lyse og fantastiske naturen. Fab!

Ladybird sa...

Marte: Ja det er en fantastisk kontrast :) Jeg elsker når det ting gjæres litt uventet og kontrastfyllt :)