Sider

10.06.2008

I love...Verona





Photos: Bianco Footwear
Jeg falt pladask for disse lekre sandalene i det øyeblikket jeg så de. Har allerede anskaffet meg et par i rosa, men er sugen på de andre fargene også. Med denne sandalen er det bare et problem; å bestemme seg for hvilken farge som er finest. I love love love love love!
------------------------------------------
I fell in love with these amazingly beautiful sandals yesterday. They caught my eye at once I entered the Bianco shop. I had to get my a pair of those. Bought a pair in pink, and are drewling for them in the other colors. I love love love them!

8 kommentarer :

Marte sa...

Så fine:) jeg ville valgt..hm.. de sorte..eller hvite..eller rosa..ikke lett:D ha ha..

Ladybird sa...

he he he...jeg vet! lyst på gule og jeg.... :P

Pinton sa...

vi kjøper en farge hver og bytter:) hmm.. hvordan er det med størrelsene på dere? bigfoot? eller thiny?:p

Hilde N sa...

De ser veldig behagelig ut også!! Jeg ville nok gått for rosa eller gule. Liker å ha litt farger!

Spis, løp, les sa...

De var så fine, fins de fortsatt i butikk? I såfall tror jeg et par rosa er med i kofferten til Kroatia på søndag :-)

Ladybird sa...

he he he...Pinton du Pinton...kanskje vi skulle ha en slik bytteavtale, en uke med hver farge..Jeg har ganske normale føtter til høyden min, jeg er normalt en 38, men jeg ganske smale bein. Du da? he he he

Ladybird sa...

Hilde N. De er utrolig fine, og kjempegode. Jeg elsker mine rosa...men sikler fortsatt på gule ;)

Ladybird sa...

Kamillagorilla: Heldiggrisen som skal til Kroatia! De har de i butikk nå, fikk de nettopp, men de selger visstnok veldig fort ut...så raska på ;)