Sider

12.04.2008

Sniktitt







Photos: Instyle
Alle har vel ønsket seg en kul storesøster med en klesskap å låne ting fra. Siden jeg ikke har noenstoresøster, men tre brødre, så var det ofte kjærestene deres jeg så opp til før. Arvede klær fra de var stor stas. Ellers synes jeg alltid det er morsomt med en liten sniktitt inn i andres klesskap, om det er en venninne, en slektning, en kollega, en hipp jente i et moteblad eller en kjendis. Et dyppdykk i andre klesskap kan være veldig inspirerende. her har Instyle tatt en kikk inn i noen stjerners klesskap. Mye sko!
---------------------------------------------------
I love to take a look into someones closet and wardrobe. I might be a friend, a familymember, someone I know...but also this articles in magazines where celebrities open their closet for å sneekpeek. I got these pics at Instyles websites, they have taken a look at some stars wardrobe.

5 kommentarer :

Anonym sa...

Ja enig der. Mye å hente dersom man kan sniktitte i andres klesskap. Elsker sånne reportasjer i blader. Nå skal jeg kose meg med Costume. God helg:-)

Marte sa...

Det er gøy å se hva andre har ja!!:D
For noen herlige skap de har da..*drømme om å få slik skap selv* ;)

Ladybird sa...

Camilla: det var vel en sånn artikkel i Costume nå, så kose deg masse! God helg til deg også Camilla! Ha det supert.

Marte: Ja,tenk om man bare kunnehatt et slik skap da...tror min egene klær hadde vært enda mer fristende da og... ;)

Marte sa...

ja, det tror jeg også.. og så så mye bedre oversikt man hadde fått da!! jeg glemmer stadig plagg jeg har.. jeg SKAL ha walk-in closet når jeg blir "stor";) he he

Ladybird sa...

Det skal jeg også, når jeg blir STOR ;) Det skal bli så bra! Nå har endel ting tendens til å havne baki skapet og bli glemt, dessverre.