Sider

03.02.2008

Riga Shopping


En smalstriptet hvit og blå skjorte med uniformssnitt. Tunika i lilla, bringebærrød og muldvarp farge. Hvit tunika. Alt fra Zara.

Photos: ladybird
En bomullskjole som satt veldig fint på og var pinlig billig. Kjøpte den også i grå. Hvit skjortekjole. Begge fra Bershka.

Har tilbragt helgen hos den nydelige kjæresten min i Riga. Knallhelg. Der ble det også litt shopping. En del salgskupp å hente.
-----------------------------------------
I did some shopping when I visited my boyfriend in Riga. On sale, and very cheap.

8 kommentarer :

Spis, løp, les sa...

Åååå, så mye fint du har fått deg! Er det mye fint på Zara om dagen? Trenger noen nye topper, har gått ned i vekt, hurra!
Alt vel ellers?

Ladybird sa...

Så flink du er da, da må du unne deg noe nytt vettu.Test ut den på Karl Johan, jeg likte utformingen av den butikken veldig godt. Selv om Bogstadveien liksom skal være den litt mer eksklusive og Karl Johan utsalgsvarianten, så får jeg nesten inntrykk av det motsatte. ihvertfall foreløpig. De har jo fått inn mer av den nye kolleksjonen på Karl Johan på grunn av åpningen. Zara har endel nytt og fint nå, men jeg synes lltid man må litt lenger ut i sesongen før det tar seg enda bedre opp :) Men er som regel slik at man finner seg noe der, uansett sesong. ;) Stikk også innom Warehouse hvis du er i nærheten av grensen, de har mye fine topper. Livet smiler til meg om dagen, deilig å komme hjem fra en fabelaktig helg med kjæresten. :) Takk som spør.

Spis, løp, les sa...

Hvor på Karl Johan ligger Zara? Jeg jobber jo rett ved Grensen så jeg går stadig vekk forbi Warehouse. Kjøpte mye bra der i fjor sommer. Nå vil jeg ha en sånn skjortekjolesak og en shorts jeg kan bruke på jobb. Har du sett noen fine noe sted?
Kjærestehelg hørtes perfekt ut!

Ladybird sa...

Zara på Karl Johan ligger i Karl Johan/Akersgaten. Rett ovenfor stortinget. Litt nedenfor Dressmann. :) Veldig fin Zarabutikk. Jeg har vært så lite rundt i norske butikker nå, men Zara og H&m er vel verdt en titt når det kommer til skjortekjole. Shorts vil jeg tro du kan finne på samme sted, eller warehouse for den saks skyld :) Herlig at det begynner å komme inn ny sesong :)

Kjærestehelg er en perfekt måte å tilbringe helgen på :)

Siden du jobber der nede, så ligger det jo endel butikker du kan titte innom.

Når skal du begynne å blogge da Kamilla? ;)

Spis, løp, les sa...

Jeg hadde egentlig tenkt å lage blogg sist gang jeg var i friuke. Men så ble det så vanskelig med navn og konsept og greier, så jeg lot det hele være.. Mye morsommere å kommentere andres blogger ;-) Dessuten tenker jeg bare på mat om dagen, så det hadde kanskje ikke blitt så spennende?

Ladybird sa...

He he he...kan tenke meg det er litt vanskelig å tenke på noe annet ja. :) Men sikker på at du ville hatt mye bra å komme med på en blogg. Men dog, jeg er bare glad jeg har deg til å kommentere jeg ;)

Spis, løp, les sa...

Jeg skal prøve på blogg neste gang jeg har friuke. Men din er jo så utrolig fin, det er litt av hvert, mote, bøker og livet generelt. Blir veldig inspirert av den :-)

Ladybird sa...

Takk for det Kamilla, det er godt med tilbakemeldinger på min lille hobby :) Det setter jeg stor pris på. :)