Sider

09.01.2008

What to do?



Photos: Bianco Footwear
Jeg kjøpte meg denne pumpen idag. Den er rålekker, god å gå med og flott å se på. Tingen er bare den at jeg er så himmla usikker på fargevalget. Jeg har kjøpt den i sort. Men den rosa og den sandfargede er jo også rålekre. Og sorte lakksko har jeg allerede flere par av....Hvilken ville du gått for? Sort. Rosa. Sand.
--------------------------------------------------------
I bought this black gorgeous, very-good-on-the-foot pump today. Breathtaking for sure. But there is an little issue. It is also in hot pink and sandcolor. I already have several pairs of black patent pumps. Should I choose another color? Black. Hot Pink. Sand. What would you do?

10 kommentarer :

Anonym sa...

Eg trur kanskje eg ville gått for sandfarga sko. Lekkert! Rosa er fint det og, men ja til sand! :)
- Britt

Ladybird sa...

De sandfarga er veldig klassiske, samtidig som det er noe annet en sort og brunt...så jeg har hellet mot det lenge idag jeg og.

iselillja sa...

De var alle nydelige. Elska såklart de svarte - de sandfarga var utrolig klassiske & fine, mens de rosa var skikkelig spreke, og definitivt vil være en fargeklatt i ethvert antrekk..
Hm, vanskelig valg :)

Ladybird sa...

Den er vanskelig, jeg vet det. Derfor måtte jeg rådføre meg litt. Akkurat nå heller det mot sand. Og kanskje kjøpe de i rosa og, de kostet nemlig bare 600,-

Spis, løp, les sa...

De rosa minner litt om Bobbysocks da de vant Grand Prix på 80-tallet :-)
Gå for sand a gitt!

Ladybird sa...

he he he...jeg og ei vennine kledde oss ut som bobbysocks i russetoget, så det er kanskje ikke vibben jeg er ute etter. Men flate hvor fine de er til en liten sort kjole ;)

Snart tretti sa...

Jeg likte den i sand best!

Var det noe spennende salg på Bianco eller? Jeg kommer meg jo aaaldri dit, ikke noe bianco ute i suburbia, nei:)

Ave sa...

Jeg ville vært veldig fornøyd med de svarte jeg. De rosa ville nok vært kortvarig glede, og de sandfargede mener jeg blir litt kjedelig. Klassiske svarte! :)

Ladybird sa...

Hmmm...ikke lett det her gitt. Må snart bestemme meg nå. Salget har veldig mye fint, men jeg synes salgene generellt er bra på Bianco jeg, mye nye og spreke ting på salg og. Jeg kjøpte disse på salget, til halv pris. Til den nette sum av 300,- :)

Anonym sa...

jeg har bare en ting å si, kjøp begge. Eller alle tre for den del. Hvis du liker de så godt vil de jo bli brukt uansett. Og de har jo ganske så forskjellinge bruksområder. :)