Sider

20.12.2007

Boyfriend style



Photos: Style og H&M
Jeg liker å knabbe klær av kjæresten. Koser meg litt ekstra i klær som det lukter han av. Mmm.. Gjør som modellen Han Jin, hun har på seg en stor og god cardigan. Kanskje knabbet av kjæresten. Fint er det uansett! Har ikke kjæresten din slengt seg på cardigantrenden, eller det kanskje ikke er noen mann i huset, da har H&M supre cardigans til deg.
---------------------------------------
Borrow your boyfriends cardigan. The model Han Jin does it, and it looks great on her. Don't have a boyfriend to borrow from? H&M is the solution...

4 kommentarer :

Snart tretti sa...

Jeg hadde sååå lyst til å låne den grå cardiganen på bildet av kjæresten her om dagen. Perfekt jo, stor, varm (merinoull) og kjæreste. Men neida, fikk ikke lov... Haha! Den var hans! Så jeg gikk og kjøpte meg god og deilig cardigan på veromoda i XL i stedet. Gjør ca samme nytten:)

Snart tretti sa...

Nå var det jo to grå på bilde da, hehe. den uten striper er det han har. Og en fin sort har han også. Elsker gutter/menn i cardigan. mmm! Fikk mamma til å kjøpe i julegave til begge storebrødrene også:)

Ladybird sa...

Det er utrolig fint med cardigans på gutter, det synes jeg virklig. Har sansen for layering :) Men du fikk ikke låne den du nei, he he he...ja ja...godt man kan finne seg en elv og da. Han har vel kanskje et poeng hvis an bruker argumentet "du har nok klær selv"... stor sannsynlighet for at det :)

Ladybird sa...

Det var smart å få mamma til å kjøpe til de, nå er alle gutta like stilige vettu :)