Sider

12.11.2007

Dagens antrekk

Der var en dagens antrekk post på plass igjen. Leeeenge siden sist. Beklager det. Tafatt av meg, selv om jeg har hatt en veldig travel høst på jobben. Bra dere holder ut med meg da. Her har jeg på meg noe som ligger ann til å bli yndlingsbuksa mi. Deilig vid 70-talls jeans i tynn tynn denim, noe som gjør den supermyk. Tunikaen kjøpte jeg på H&M i København, den er også et av disse plaggene som er utrolig behagelig å ha på.

Photos: Ladybird
Bukse fra Bershka
Topp fra H&M
Singlet fra H&M
Øreringer fra Acsessorize

5 kommentarer :

Spis, løp, les sa...

Åååå, så fin du var! Er den buksen kjøpt nå i høst? Skal til Nice i helgen og der er det en Beshka, eller hva det nå heter. Tror den skal få et lite besøk.
Jeg er forresten på jakt etter en litt fin parkas som tåler litt vind, vann og snø uten å være allværsjakke. Den må være litt lang og veldig varm. Har du tips? Takk for en fantastisk blogg forresten, utrolig inspirerende!

Ladybird sa...

Takk Kamilla snella! Gled deg masse til Nice, flott by. Det er endel fint på Bershka, så gled deg. Og en annen ting du kan glede deg masse til er Sephora i Nice. Jeg elsker Sephora. Så da er det bare å hamstre beautystuff. Hmmm...det var det med parkasen da, jeg har sett noen fine på H&M, men hvor værfaste de er, vet jeg nå ikke- Litt tåler se sikkert, men temmelig tynne egentlig, så ikke mye kulda de tåler. Så da er egentlig den utelukket. Av den varme sorten har jeg ikke sett noen skikkelig fine i høst, men så har det blitt lite tid i butikker i det siste :) Lykke til med jakten! Og kos deg masse i Nice! De har endel fine jeans på Bershka ;)

Ladybird sa...

Og den buksa ja, den kjøpte jeg i sommer. I Hellas faktisk :)

Spis, løp, les sa...

Nice ruler, har vært der mange ganger før. Vet du om noen snasne restauranter jeg ikke har hørt om kanskje? Jeg pleier som regel å spise i gamlebyen. Sephora er en leketøysbutikk for jenter. Husker du hvordan prisene er sammenlignet med taxfree? Har laget handleliste :-)
Gleder meg vanvittig til litt sol og varmere vær. Var i Finland forrige uke og det var der jeg fant ut at jeg trenger et ytterplagg som kan holde meg varm når jeg må være utendørs i mange timer. Og det gjør ikke noe om jeg ser bra ut i samme slengen, selv om det viktigste er å være varm :-)

Ladybird sa...

Da er nok du mye bedre kjent i Noce en meg, for jeg har bare vært der en gang. Kunne gjerne tankt meg å dra tilbake da, utrolig fint der. Så noen restaurantanbefalinger har jeg dessverre ikke. Kjæresten og jeg spiste faktisk endel asiatisk da vi var i Nice, mye bra asiatisk der. Billig var det og.

Man bruker litt tid når man først kommer til en Sephorabutikk, strålende er de. Jeg hukser ikke helt prisene i forhold til taxfree, det er jo dyrere. men jeg handler alltid de merkene de ikke har noe særlig av på taxfreen når jeg er på Sephora, så da hjelper det ikke så mye uansett. Lurt å begynne tidlig å sette opp liste, er mye man fort kan glemme i ekstasen. Jeg kjøpte meg litt sminke fra Sephorabrandet da jeg var der sist, og er egentlig veldig fornøyd. litt sterk lukt på lipglossen, men fantastiske farger.

Parkas er en av de plaggene man kan lete etter seong etter sesong for å finne den perfekte, når den først dukker opp må man bare kjøpe den. Problemet for min del er at det ofte er herremodellene som er finest, men de er så store. :)