Sider

08.09.2007

Jelly me


Photo: Mac
Jeg har hatt en periode som har pågått cirka et år nå, der jeg har vært en sucker for leppeprodukter. Girlsa begynner bare å le når de ser samlingen min, og the man in my life, han bare rister lattermildt på hodet. Jeg har en god del produkter! Nærmere bestemt en liten sminkepung bare med leppeprodukter. Og det verste av alt, de er nesten alle i samme farge. Jeg har en ting for bringebærrødt. Ikke alt for skarp, det skal bare se ut som du har spist masse bær. Denne fra Mac er en av mine favoritter. Lipgelee. I fargen "dewy jube". Den har mye glans, men er ikke klissete, bare kremete og god på leppene. Og det beste av alt, tørker ikke ut leppene, men føles bare myk og nærende. Nettopp derfor er den en favoritt. Anbefales. Jeg skal kjøpe meg noen tuber til når jeg er i nærheten av et Mac-utsalgssted. Favoritten må jeg nesten anskaffe i flere farger. Som om jeg ikke har nok produkter jeg skulle brukt opp først...

Ingen kommentarer :