Sider

22.08.2007

It's all in the details


Krystallklare hæler fra Marc Jacobs og glitrende stenbelagte hæler fra Miu Miu. Skoene blir nesten som smykker.

Stuart Weitzman gjør en vri på kilehælen, mens Kristina Kozak pynter med stor sløyfe. Store sløyfer kan vi jo klare å sette på selv, artig tips.

Chanel sin blå sko gir meg futuristiske assosiasjoner. Mens Stella McCartney kombinerer sort og hot pink på en umotståelig måte.
Louis Vuitton sin i utgangspunktet enkle sandal, blir til et kunstverk på disse sålene og hælene.
Photos: Miu Miu, Marc Jacobs, Stuart Weitzman, Prada, Louis Vuitton, Kristina Kozak, Chanel.
Nok en gang, Miu Mius stenbelagte hæler. Og Prada skoen har en fargekombinasjon vi ser mye hos merket i høst. legge merke til den buede konkave hælen.

Detaljer preger skoene fremover. Her har jeg plukket ut et knippe sko med detaljer på hælene.

2 kommentarer :

Zava sa...

Lovely! Jeg er skofreak, og kan vel egentlig tenke meg ALLE her.

Ladybird sa...

Man får jo aldri nok sko, det er helt utrolig, men jammen meg klarer de ikke lage noen man har lyst på hver sesong. Og ikke bare noen egentlig, men maaange ;)