Sider

08.07.2007

Resort 2008

Resort kolleksjonene for 2008 lover veldig godt. Mange enkle snitt, men med de små detaljene som utgjør alt.

3.1 Phillip Lim har alltid mye bra å by på. Jeg finner meg alltid masse favoritter hos Lim. Her har vi en supersøt kjole, nydelige jordfarger og fantastiske detaljer.

Alessandro dell'acqua har den fantastiske og enkle kjolen i Resort kolleksjonen. Hvitt fungerer alltid. Kjole+lommer=sweet. Minner meg ganske mye om en lang genser jeg har fra Zara. Den faller ned på skuldra, er hvit, har lommer, men litt tynnere materiale og litt kortere.

Chanel kjører blått med røde detaljer. Det er mye som skjer på en gang (armringer, armbånd, skjerf på hodet...) men det fungerer. Jeg synes kombinasjonen mellomblå og knall rød er fantastisk. Minner meh veldig om et antrekk Carrie har i en av SATC episodene.

Zac Posen er genial. Det meste han gjør faller i smak. Yes, yes, yes!

Photos: elle.com
Nok en gang fantastiske Zac Posen. Alt stemmer, et drømmeantrekk for kommende ferier. Zac Posen tar alltid pusten fra meg med sine vakre kjoler.

4 kommentarer :

Anonym sa...

De Zac Posen antrekkene er dritfine.

Ladybird sa...

Zac Posen er et geni :) Kolleksjonen hans trollbinder meg alltid!

Jessie sa...

I love Zac Posen and even more the last dress- just gorgeous.
by the way: although i don´t understand a word you´re writing: the content is amazing!
cheers from germany :)

Ladybird sa...

Thanx Jessie, those kind words puts a smile on my face! I couldnt agree more, those Zac Posen outfits are breathtaking ;)