Sider

28.06.2007

Mye kjoler...



Photos: Asos, People
Det blir mye kjoler fra denne kanten. En av grunnene er at jeg er utrolig glad i kjoler. En annen grunn er at vi ser mer kjoler i motebildet enn på lenge. Og en tredje grunn er at litt fine kjolebilder inspirer meg til å bli flinkere til å bruke kjolene mine også. Vet det har vært dårlig med dagens antrekk poster i det siste. Jeg er nemlig slått ut av influensa, så jeg havner nesten rett i senga med en gang jeg kommer hjem fra jobb. Inspirasjonen til å kle seg spennende er altså ikke på topp, i liket med formen. Men det kommer seg nok. Og da skal jeg komme sterkere tilbake håper jeg. Håper dere holder ut de noe lunkne postene noen dager til ;)

8 kommentarer :

Anonym sa...

Å jeg elsker kjoler!=) Er en skikkelig kjolejente! I dag ble det forøvrig litt shopping selv om jeg IKKE har råd til det! Jeg er helt håpløs sånn...

Ladybird sa...

Kjoler er geniale plagg. De kan dresses opp og ned etter anledning og fint justeres så de passer enhver sesong. Og he he he...jeg tror ikke du er den eneste som er fæl til det nei, den shoppinga kan bare unngåeas ved å ikke gå i butikker :)

Anonym sa...

God bedring!!!!

Ladybird sa...

Takk Annema! En god seng, litervis med solbærtoddy og en whiskey før sengetid gør susen ;)

Anonym sa...

Tenker det gjør susen med den miksturen.....

Ladybird sa...

Indeed ;)

Anonym sa...

God bedring=)Hadde ikke fått med meg at du var syk..

Ladybird sa...

Takk for det Amie, begynner å føle meg litt mindre pjuskete nå ;)