Sider

02.06.2007

Kjolefine modeller backstage


Søt, ultrakort tunikakjole.

Jeg må se å få fått på en kul vest snart.

Fantastisk bodyhugging kjole, geniale sko og finfin kort skinnjakke. Jackpot!


Søt som sukker, men med et glimt i øyet redder hun det fra å bli klissklass søtt.

Ofte en typisk modellook, materialmiks, fokus på bra tilbehør. Søtt og røft mikses. Og det er en look som nesten alltid fungerer.

Hvem kunne vel ikke tenke seg denne denimkjolen? Perfekt passform.

Skinnjakker er en stayer.

Photos: Style.com
De korte skinnjakkene er superfine.

Modellbilder backstage eller fra deres hverdagsliv er alltid inspirerende. De er tett på designerne, velger sine key-items og lager sin egen personlige vri på moten. De tar ofte det beste fra de beste og gjør det mer brukervennlig. Nettopp derfor er backstagebilder av modeller ofte så mye mer inspirerende enn selve catwalkbildene. Her er et knippe kjolefine frøkner.

6 kommentarer :

Anonym sa...

Enig med deg der. Liker også best backstage bildene.

Ladybird sa...

Mye inspirasjon backstage, egentlig av modeller som kler seg generellt ;)

Anonym sa...

Alltid bra til inspirasjon!Hadde jeg bare hatt like gode ideer til hver dag....

Ladybird sa...

Det er nettopp det ja Annema, man føler seg ikke alltid, eller sjelden, mest inspirert i det man står foran klesskapet og klokka tikker...

Anonym sa...

Så er problemet;Jeg har jo INGEN klær å ha på..Klassisk dilemma det der...

Ladybird sa...

Godt man har litt inspirasjon å ty til da! ;) Tror jeg skal bli flinkere til å ta en titt på alle bildene jeg har liggende på pcen av velkledde folk før jeg kler meg, en annen ting som alltid inspirerer meg er SATC :)