Sider

03.06.2007

Frenetisk


Etter å ha lest om denne parfymen fra Tom Ford sin sommerkolleksjon for Estee Lauder, var jeg overbevisst om at dette var parfymen for meg. Før jeg i det hele tatt hadde sett eller sniffet på flasken i real life var jeg helt sikker på at dette kom til å bli min nye yndlingslukt i sommer. Det endte i en frenetisk jakt etter den både innenlands og utenlands. Til slutt sto jeg med ei flaske i hånda på Gimle Parfymeri, klar til å forelske meg i denne lukta. Men nei. Selvfølgelig luktet den godt, men den var ikke meg. Merkelig nok var jeg ganske lettet da jeg gikk ut derfra, en lettelse over at det ikke fløy unna noen hundrelapper der. Innimellom er det faktisk slik. En stor lettelse når den dyra buksa ikke var noe fin på deg, eller de superfine skoene ikke var så fine på, dessuten var de alt for ubehagelige. Det ble ingen Tom Ford lukt på meg, men jeg finner helt sikkert en annen super en.

Ingen kommentarer :