Sider

24.05.2007

Get shorty



Photos: NY Times
Ta frem shortsen gutter.

10 kommentarer :

Anonym sa...

Litt preppy stil på guttene skader ikke!Eksemlene her var jo ikke til å skimse av.Alt kler den smukke er det ikke det vi sier?

Ladybird sa...

Alt kler den smukke vettu! Jeg vil at de skal beholde det litt røft jeg da, preppy, men fortsatt manndig ;)

Anonym sa...

Ja det må være en balansegang.Ikke for feminint,for da klarer vi ikke å skille klinten fra hveten!

Ladybird sa...

Ha ha ha..er noe med det. Tredagersskjegget eller en blank isse er fine tilskudd til denne stilen ;)

Anonym sa...

Yepp!Men tror jeg foretrekker tredagersskjegget ha-ha....

Ladybird sa...

He he he...ja takk begge deler sier jeg, grådig som jeg er!

Snart tretti sa...

Jeg elsker sånne shorts på gutter/menn! (når går de over til menn forresten?)

Ladybird sa...

He he he...ja det var det da Grombaben. Jeg tror egentlig det er varierende. Det kan vel egentlig tolkes mer utifra oppførsel enn alder vil jeg tro ;) Uansett, shortsen er fin den, spesielt på de som har gått over den grensa ;)

Anonym sa...

Hvilken grense er det snakk om?Svenskegrensen?

Ladybird sa...

Jepp, you nailed it Annema, svenskegrensen it is ;)