Sider

03.05.2007

Dagens antrekk


Photos: Ladybird
Dagen begynnte med å en gåtur i sola. Jeg skulle gi blod i dag, så da ble det en gåtur opp på Ullevål for å avse 4,5 dl med blod. Gi blod bør alle som har muligheten gjøre. Det er et fint tiltak som hjelper andre, den lille halvtimen idag, hjalp tre personer.

Jeg har egentlig en uskreven regel om at man ikke skal bruke hvite bukser før 17.mai, men den gikk duken idag. Med hvite bukser mener jeg hvite tynne linbukser. Hvite jeans går man jo med året rundt nå. Etter å ha vært på blodbanken, ruslet jeg hjem igjen og satte meg på verandaen med PC'en og pensumbøkene mine. Lesing til eksamen er kjedelig, men sol på balkongen er suverent. Slenger på noen solskinnsbilder fra Oslo.

Linbukse kjøpt i utlandet
Cardigan fra H&M
Topp fra Zara
Shorts fra La Redoute
Sko fra Skopunkten
Veske fra VeroModa


6 kommentarer :

Anonym sa...

Likte toppen din veldig godt. Og hvite bukser er hot hele året rundt:)

Snart tretti sa...

WOW for noen lange vakre ben! SHit ass:O

Ladybird sa...

Zara er tingen det vettu Ingvild, kjøpte meg en i turkis også, de var latterlig billige. Kjøpte de på Zara i Riga, norsk pris blir vel rundt hundrelappen. Jeg liker de godt selv jeg ;)De har noen søte plastkuler på snorene, det er lett å like...

Ladybird sa...

He he he...Du er knall da vettu Grombaben!

Anonym sa...

Najs outfit!

Ladybird sa...

Takk for den :)