Sider

07.02.2007

The Sartorialist knipser igjen


Denne jenta så chic ut. Jeg oppfordrer på ingen måte å gå med pels, det er fy fy! Det finnes rett og slett ingen god grunn til å gå med pels. Vi fremstiller like fine fuskepelser idag, riktignok ikke så myke som ekte vare, men heller fusk en blod på hendene. Det var dagens tale. Joda, denne jenta ser så avslappet og chic ut. Stor pelsjakke, sorte tights, elsker kontrasten i volum. I de superfine skoa sine har hun stappet skikkelig gode ladder. Dette liker jeg, en jente som lar komfort og stil gå hånd i hånd.

Jeg kan neppe se for meg selv i en så eklektisk kåpe, men jammen meg er den fin. Ellers ville jeg bare dra frem kombinasjonen solbriller og luer, det funker den. Hvorfor kan man ikke gå med solbriller om vinteren da? Skarpt lys ute da og...kult er det nå synes jeg! Jeg angrer meg enda som en hund for at jeg ikke kjøpte en slik stor fuskepelslue med klaffer (det eneste navnet jeg har på denne luen egner seg dårlig på trykk...men nevner jeg bjørn og mus er vi godt på vei...) I Moskva bugnet det jo over av slike luer i alle materialer, fasonger og farger, men neida...jeg klarte ikke bestemme meg for en der. Har jo noen, men de er litt kjipe i forhold. Får lete litt i Riga i slutten av måneden, der har de sikkert endel av disse. Nå venter en lang dag på jobb,men kommer sterkere tilbake ikveld ;o)

Ingen kommentarer :