Sider

18.02.2007

Mode en la calle

På nettsidene til spanske Vogue har de en egen gatemotepost. Jeg har plukket ut noen av mine favoritter.


Denne frøkenen er fotografert i Madrid, nærmere bestemt barrio de la latina. Og som dere ser har hun jammen meg en flott taske. Jeg vil ha. Hennes var veldig fin, ikke helt sånn jeg har sett for meg, men denne hadde funka den. Pluss for enkelt antrekk med kult tilbehør og et stort smil.


Nok en gang enkelt, men med fine detaljer. Du kommer langt med jeans og singlet. Flott farge på tekstilshoppere hun har over skuldra, som vi egentlig ikke får se hel. Kult smykke. Nydelig neglelakk. Så enkelt. Så fint. Hun er fotografert i Claudio Coello, Madrid.
Moda en la Montaña. Den siste senoritaen er kledd for litt kaldere vær. Jeg liker blandingen av farger. Fin farge på skjerfet, dus dus lavendel. Miu Miu veska har jeg vært inne på før. Den er lekker den. Men jeg foretrekker den semsket. Ellers er det flott støvletter og pilotbriller. Sikkert mange som er drittlei pilotbrillen, men den har fulgt meg i ti år nå, og flere skal det bli. Har den i utallige versjoner.

5 kommentarer :

B sa...

Fine stiler på alle tre. Likte særlig rompetasken og Miu Miu vesken. Og hun på bilde nr to viste at det enkele er ofte det beste, noe som er så sant så sant.

Ladybird sa...

Ikke sant den tasken er flott! We like. Nydelig skinnkvalitet på den. Flotte senoritas. Miu Miu vesken er så fin den, den dukker opp på bilder overalt for tiden. Men det er litt rart med den enkle stilen, noen ser bare så smashing ut i slike enkle antrekk, mens noen faktisk trenger litt mer stæsj. Jeg liker best det enkle, men føler ofte at andre ser så mye bedre ut samme antrekk. Men sånn er det vel bare med oss jenter ;o)

B sa...

mhm, føler meg nesten alltid mest vell om jeg går enkelt kledd, mens jeg syns andre ser utrolig bra ut med mer stæsj og slikt.

jenter er og blir jenter.

Zava sa...

Freshe damer! Likte spesielt godt nummer to, sånn kan jeg gjerne tenke meg å gå også. Coolt smykke, generelt bra styling.

Ladybird sa...

Det er tre kule damer ja, jeg er også spesielt svak for dame nummer to. Så casual og sååå chic. Slike damer kan vi like! Det er så uanstrengt og vakkert.