Sider

26.02.2007

Jeg er i live



Jada, jeg er i live. Har ikke vært mye å høre fra meg, men jeg lever i beste velgående fortsatt. Her er en liten smakebit fra et magasin jeg skummet igjennom på en av Rigas mange kafeer. Riga er absolutt en flott by. Andre besøket mitt til Riga nå, og jeg stortrives. Det er en helt egen stil blant østerupeiske jenter som bare må oppleves. Mange fordommer stilmessig bekreftes, mens noen forkastet. Den mest iøyenfallende forskjellen må være den utpregede bruken av pels, både for kvinner og menn, og en forkjærlighet for å farge håret i alle ulike rødnyanser. Og høye hæler selvfølgelig, jo tynnere hæler og mere dill, jo bedre. Men moro er det!

Photo: Travelpod

5 kommentarer :

Anonym sa...

Betryggende å høre at du har det bra!!Du får kose deg videre!!

Ladybird sa...

Takk for det snuppa!

Ladybird sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

glad you're back :D missed your posts lots!

Ladybird sa...

Thanx Kitten, I'm really glad to hear that!