Sider

12.01.2007

Tips om London!

Jeg skal ganske snart reise til London med en venninne for å besøke en kompis, og han ga oss et lurt tips. Vi flyr nemlig billig til Stansted, og ofte er turen inn til London ganske dyr. Men han tipset oss om en side vi kunne bestille bussbilletter. Dermed kom turen tur-retur Stansted-kompisen på bare 14 pund per pers! Det er betydelig billigere enn de tilbudene som finnes når du ankommer Stansted uten noe forhåndsbestillt. Adressen til dette geniale stedet er www.lowcostcoach.com. Verdt å huske til neste Londontur!

6 kommentarer :

Zava sa...

Smart! I London finnes det liksom nok å bruke penger på ;) Fant forresten tatto`n som du skrev om i november, fiiiin ja. Ble forresten sittende å lese igjennom plenty fra arkivet ditt mens jeg lette etter det innlegget, og jeg har virkelig kost meg :D
Vet jo fra før av at bloggen din er fantastisk bra, men når jeg så alt under ett ble jeg virkelig superimponert!!!

Ladybird sa...

Takk, det ble jeg skikkelig glad for å høre! Jeg er jo en amøbe på pc da, men tenker å ta litt grafisk kursing etter at jeg er ferdig med graden jeg holder på med...har nemlig lyst til å jobbe med noe av det samme som deg, men mer spesifikt konseptbygging... Alltid hyggelig med tilbakemeldinger, gjør det jo for moro, men moro at det blir verdsatt. Og bare så du vet det, så er jeg ivrig besøkende hos Zava Palmer også..men det visste du jo allerede! ;o) Enjoy your night and your stay in my little nest on the web.

Zava sa...

Så kult! Konseptutvikling er utrolig spennende, er mye i befatning med det i jobben(e) mine :D Ha en super kveld du også! So long LadyBird!

Ladybird sa...

Ja, vi har en hel del til felles viser det seg! Enjoy! :o)

Anonym sa...

takk for tipset, etter 1 1/2år her i London har jeg ikke fått med meg dette!

Ladybird sa...

Bare hyggelig, all kreditt til min gode venn jeg skal besøke i London!