Sider

21.01.2007

Fokus på Rachel Bilson


Nydelig kjole hun har på seg her, enkel siluett, men med spennede detaljer. Kombinert med killer heels, ser hun smashing ut.

Dette antrekket er fantastisk og jeg kommer garantert til å kopiere det!

Bildene av henne i denne kjolen har jeg sett flere plasser, helt fantastisk casual chic.

Liker comboen sort v-neck og gipsyskjørt. Jeg gleder meg til de lange kjolene virkelig gjør inntog. Den glitrete lille saken ser fantastisk ut på Bilson.

Denne kjolen kunne vært helt forferdelig på en mer tacky dame, men søte Bilson pulls it off. Gåturantrekket hennes er herlig enkelt og inspirernde. Love the hat!

Søt snitt på kjolen henns og fantastiske sandaler. Den lille jakken er veldig søt!

Foruten å være helt nydelig har hun også en bra stil, denne Rachel Bilson. Sjekk ut disse bildene. Jeg synes hennes stilvalg er interessante og inspirerende. Veldig fan av bruken hennes av hodeplagg.

4 kommentarer :

Zava sa...

Rachel er både usedvanlig vakker og cool på en uanstrengt måte. Ser alltid utrolig bra ut!

Eastsidestar sa...

Antrekk nr.2 og den stripekjolen var fantastisk!! Joiner inspirerende på den ja!
Vakker jente.

Ladybird sa...

Hun er blendende vakker, men på en avlsappet måte, ikke en av disse jentene man innbiler seg har et ekstremt skjønnhetsteam rundt seg. Og klærne kan man rett og slett ikke klage på, masse fine ting og ikke minst masse spennende kombinasjoner! Go Rachel!

Ladybird sa...

Jeg har også falt pladask for antrekket med jeansshorts og cardigan, så uanstrengt chict!